Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 01:24:12 MET DST

Użytkownik "Paweł Twaróg" <pawel_twarog_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czołem wszystkim!
czolem !

> Gadałem z kumplem i on mi mówił, ze może mi złożyć ale tato powiedział, ze
> lepiej kupić firmowy, bo składaki są niepewne i się psują i później nie ma
> do kogo się zwrócić z gwarancja.

a tato jak widzi windowsa to sie obawia cokolwiek kliknac ? :)
Jak kupisz w firmie poszczegolne czesci i powiesz by zrobili bedzie dzialac
jak firmowy za mala kase (gwarancje daja rozna, na dysk 3lata zwykle)!
Firmowe sa coz... poczytaj dalej

> W OPTIMUSIE jest niezła oferta z Pentiumem 4, 1,5 MHz, twardy dysk: 20
> gigabajtow, Karta graficzna TNT (chyba Rava). Kosztuje 4100 zł ale dają za
> darmo monitor.

niezla ? magia p4 ciagnie co ? BZDURA, to syf a nie zestaw jaki chcesz :) !!
tani shit - karta za slaba, dysk za maly, pewnie samsung...
poczytaj post "konfiguracja optimusa" 09.08 17:55
Kolorowa naklejka P4 i lecisz i placisz za zalosny konfig (do biura :))
a monitor pewnie jakis tani :) i do bani ! I NIE ZA DARMO !
karta riva - do grania w nowe gry ? LOL !!

> A w ADAXie jest Pentium 3, 800 MHz, dysk twardy 20 Gigabajtów, Karta
G-forc
> (czy jakoś tak), i jest za 3700 zł ale nie dają monitora.
> Który z nich byście polecili?

Nie polece ani tego ani tego ! GF pewnie mx200 :)

> A jak ten drugi to jaki monitor kupić? Myślę o 15 cali bo 17 cali jest za
> duża i nie zmieści mi się na biurku, a poza tym podobno trzeba dalej
> siedzieć od monitora bo się psują oczy.

NIE 15 ! czlowieku ! nie 15! to przesun biurko, za 4.5kpln kupisz fajna 17"
i dobry komp !
17" TO MINIMUM, sam mam 19" !

Sluchaj grupowiczow a nie specow z optimusa (spece od ssania kasy z
portfela)
Konfigow masz na grupie N - poczytaj posty i archiwa.
Konfig na AMD TB 1.0 GHZ + 256 SDRAM + jakis MSI lub ABIT , epox i masz
wspanialy zestaw.
karta minimum to Gforce mx400 (tylko 400!) lub GTS.

poczytaj posty, pogadaj z kumplem, zrobi ci super zestawik jak sie zna za ta
kase, firmowki dalego za nim podczas testow, gier itp.

pozdrawiam i nie daj sie zrobic - oni na takich (optimus) czekaja.
Naprawde dobre konfigi w optimus kosztuja mase kasy w porownainu ze sklepem
(Zwyklym)