glosny zasilacz

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 01:15:57 MET DST

Witajcie.

Moze uznacie moje pytanie za niepowazne ale nie umiem sobie samodzielnie
poradzic z moim problemem.
Mam zasilacz ATX. Od okolo roku (w tej chwili ma juz prawie dwa lata) mam z
nim problemy. Jest bardzo glosny. Przy odpalaniu komputera slychac
przenikliwe, glosne warczenie, ktore cichnie w znacznym stopniu po kilku
minutach. Zasilacz jednak i tak dziala glosno.
Jak mozna go skutecznie wyciszyc?
Wymienialem juz wentylator, rozkladalem i smarowalem wentylator. Wszystko
wystarczy na kilka tygodni. Co mozna z tym fantem zrobic?
Czym kierowac sie w przyszlosci przy kupnie obudowy z zasilaczem/zasilacza
aby wybrac ten odpowiedni, cichy? Czy jest jakas pewna metoda pozwalajaca
wyluskac wlasnie "ten" cichy zasilacz?
Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Rece mi juz opadaja. Nie mam pomyslu co moge
jeszcze zrobic z tym ustrojstwem.

--
CU
PeterPan