Re: glosny zasilacz

Autor: Robert Grzankowski (grzany_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 18:07:37 MET DST

PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl) wrote:
: Witajcie.
:
: Moze uznacie moje pytanie za niepowazne ale nie umiem sobie samodzielnie
: poradzic z moim problemem.
: Mam zasilacz ATX. Od okolo roku (w tej chwili ma juz prawie dwa lata) mam z
: nim problemy. Jest bardzo glosny. Przy odpalaniu komputera slychac
: przenikliwe, glosne warczenie, ktore cichnie w znacznym stopniu po kilku
: minutach. Zasilacz jednak i tak dziala glosno.
: Jak mozna go skutecznie wyciszyc?
: Wymienialem juz wentylator, rozkladalem i smarowalem wentylator. Wszystko
: wystarczy na kilka tygodni. Co mozna z tym fantem zrobic?
: Czym kierowac sie w przyszlosci przy kupnie obudowy z zasilaczem/zasilacza
: aby wybrac ten odpowiedni, cichy? Czy jest jakas pewna metoda pozwalajaca
: wyluskac wlasnie "ten" cichy zasilacz?
: Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Rece mi juz opadaja. Nie mam pomyslu co moge
: jeszcze zrobic z tym ustrojstwem.
:
:
: --
: CU
: PeterPan
: peterpan_at_friko.onet.pl
: peterpan_at_alpha.net.pl
:
:
:
: What can't be cured, must be endured.
:
:
U mnie dokladnie to samo. Mam kompa od prawie roku i juz dostaje z tym
wiatraczkiem furii
Grzany
: