Re: glosny zasilacz

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 19:53:48 MET DST

| Usmiejesz sie.
| U mnie bylo tak samo. Po wlaczeniu kompa warczal jak cholera, a po dwoch
| minutach bylo OK.

Dokladnie tak samo zachowuje sie moj wiatrak. Jednak od pewnego czasu
potrafi warczec rowniez w czasie pracy komputera - nagle pojawia sie ten
przerazliwy halas i znika po pewnym czasie z tym ze halas ma rozne natezenie
i modulacje.

| I wiesz co pomoglo ? Zmiana plyty glownej :))

Rzeczywiscie - ciekawostka. Tylko jak wytlumaczyc fakt ze podobnie
nieszczesliwi sa moi dwaj znajomi a kazdy z nas ma zupelnie inna plyte
glowna.

| No zmienilem plyte i przy okazji mu sie poprawilo.
| Taka mala dygresja.

Czyzbys sugerowal odciazenie moich kieszeni z nadmiaru ;-) gotowki? I tak
zamierzalem kupic nowa plyte ale chcialem jeszcze troche odczekac az rynek
sie nieco ustabilizuje (np. UDMA/66 na plytach) i troche stanieja (wakacje).

Dzieki za rade.

--
CU
PeterPan