Re: glosny zasilacz

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 21 May 1999 - 02:55:36 MET DST

Cześć,

PeterPan <peterpan_at_friko.onet.pl> wrote in article
<AK013.34359$I1.660674_at_news.tpnet.pl>...
> Witajcie.
>
> Moze uznacie moje pytanie za niepowazne ale nie umiem sobie samodzielnie
> poradzic z moim problemem.
> Mam zasilacz ATX. Przy odpalaniu komputera slychac
> przenikliwe, glosne warczenie, ktore cichnie w znacznym stopniu po kilku
> minutach. Zasilacz jednak i tak dziala glosno.
> Jak mozna go skutecznie wyciszyc?
> Wymienialem juz wentylator, rozkladalem i smarowalem wentylator. Wszystko
> wystarczy na kilka tygodni.

Z tego opisu przypuszczałbym, że silnik wentylatora jest uszkodzony (rozbite
łożysko). Ja zacząłbym od wymiany wentylatorka.

Pozdrowienia,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz)