Re: glosny zasilacz

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 01:23:24 MET DST

| Czyli jest lozysko. Slizgowe.

Tyz prowda ;-)

|Notabene rozbicie lozyska odnosi sie
| wlasnie do slizgowych.

Teraz juz wiem.

| Kupiles gowniany wentylator firmy Krzak. Jak masz na zbyciu te 35-40
| pln, to poszukaj _oryginalnego_ Sunon`a na lozysku kulkowym -
| wydatek spory, ale ten wentylator powinienes miec juz dozywotnio :-)

Sunon to on jest ale nie na lozysku kulkowym. Mozesz mi podpowiedziec gdzie
powinienem szukac tego wentylatorka ( na terenie Warszawy). Akurat z
wentylatorkami jest duzy problem. Jedyne co udalo mi sie znalezc to wlasnie
te na lozyskach slizgowych i to tylko dwa modele (po jednym z roznych firm).

Wielkie dzieki za pomoc.
PeterPan
peterpan_at_friko.onet.pl
peterpan_at_alpha.net.pl