Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 27 Oct 2017 02:18:44 +0200
jedrek w news:59f2255a$0$15657$b1db1813$1cec8271@news.astraweb.com
"1634Racine" news:59ec9928$0$642$65785112@news.neostrada.pl
w angielskim jezyku rozumi? :)  rozumi, mam nadzieje.
Coś tam rozumi :) Jakoś tam duka i idzie dalej.
- wpisy do about:config.
Panuje tam mały chaos.
Jedni mają takie wpisy, inni inne i nie wiem kto ma tam rację. Bo nie
sztuka dodać śmietnik do configa, a potem się okaże, że wystarczyło
klepnąć 3  wpisy.

ja dawno przestalem filozofowac, co numer pojawiaja sie jedne wpisy, inne znikaja, szkoda czasu. Po prostu dokladam wpisy. Jesli ktorys zbedny, tym gorzej dla wpisu.
sprobuj tak:

TRUE:
media.eme.enabled
media.gmp-eme-adobe.forcevisible
media.gmp-eme-adobe.visible
media.gmp-eme-adobe.forceSupported
media.gmp-eme-adobe.enabled
media.gmp.decoder.enabled

media.gmp-eme-adobe.version (string = 17 ; dla recznej instalacji, automatic install is no longer an option) media.gmp-eme-adobe.abi (string = x86-msvc-x86 ; not required, you can set it if you want to more closely mimic automatic install) media.gmp-eme-adobe.lastUpdate (integer = 1500000000; not required, you can set it if you want to more closely mimic automatic install)

media.gmp-manager.url
- należy zmienić %VERSION% na... chyba 51.0 (ale to zdaje sie nie jest juz akt. sprawa)

Dla ciebie pierwszy wpis to ten co zaczyna wątek?

zapewne tak... Widac, ze jakos tam aktualizowany, jako wpis wiodacy, ma nawet linki/link do ostatnich wpisow

Trochę dziwne, bo edycja datowana jest na 15 września 2016, a ludzie
piszący jako ostatni w wątku (z nowszymi datami niż edycja pierwszego
wpisu)  piszą o często innych wpisach w configu przeglądarki niż autor w
edytowanej  swojej wiadomości.

ano wlasnie; wez wpisy ktore podalem, rzuc okiem, czy czegos w nich nie brakuje z pierwszego w temacie forum, potem skocz do ostatniego wpisu forum - troche wycofaj sie, z jedna, dwie strony, moze cos dodatkowego znajdziesz.
I jedziesz. Szkoda czasu na cyzelowanie.

Odpaliłem próbnie FF 52.4.0esr - dla mnie porażka, wróciłem do starej
37.0.2 Co ciekawe taka stara 37.0.2 pod win7 bez zająkniecia odtwarza
wszelkie materiały na yt, łącznie z vod.tvp.pl gdzie na tej ostatniej
"wypasionej" stronie po wykryciu złego xp, dostajemy komunikat :
"Twoja przeglądarke nie spełnia wymagań techcznych"

taki to i ff jest. Losowe dzialanie.