Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 20 Oct 2017 16:12:40 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:osa0pk$20kd$1@adenine.netfront.net...
profesjonalistów. To zresztą protoplasata XP, który właśnie przejął te cechy. Dużo by o tym pisać.

Chyba zapomniałeś, że przed XP była jeszcze 2000, na której bez żadnych problemów dało się pracować na P60 i 40MB ramu :)

486DX2-66 i 32 RAM, kto da mniej? :) (i wcale nie był tak straszliwie wolniejszy od dzisiejszych, chodzących na Pentium Dual Core 3 GHZ i 1 G RAM...) (tylko, że W2k totalnie głupiał, NT4 też, jak mu zniknął plik wymiany... Dało się uratować, jeśli ktoś miał zreczne rece i w porę ten plik włączył/przełączył z nieistniejącego woluminu, albo, jak RAM było odpowiednio dużo, bez swapa odpalałem NT4 na 64 RAM i chodził! (procek chyba 233 MMX akurat) Nie pamiętam, ile minimum bez swapa miałem z W2k).

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.