Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 21 Oct 2017 01:09:30 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:osdbhe$ls$2@adenine.netfront.net...
W dniu 2017-10-20 o 15:14, Grzegorz Niemirowski pisze:
HF5BS <hf5bs@t.pl> napisał(a):
486DX2-66 i 32 RAM, kto da mniej? :)

U mnie procek był ten sam, ale 8 MB RAM :)

To gratuluję, Uścisk Ręki Prezesa :)

Dla sztuki to stawialiśmy w firmie na 386, chodził bez większych problemów i najciekawsze że ładował się tylko około 5 minut :)
U mnie siódemka czasem(bez powodu) tyle wstaje :/

Jak tu?
https://www.youtube.com/watch?v=aGeLGpecjEo
Lub tu
https://www.youtube.com/watch?v=d33rIWdgc_A
lub tu
https://www.youtube.com/watch?v=RDmXBKZXqf0
bo system tak powinien startować :)
https://www.youtube.com/watch?v=YOWzorOD-II

Na poważnie - mam podobny problem u siebie - czasem nawet kilka minut kręci dyskiem po załadowaniu, zamierzam niespiesznie (tragedii nie ma) reinstalować, albo nawet W10 zapodać, gdyby nie stery od pewnych rzeczy tylko Szklane, to Mint już by hulał.
Albo Red Star Linux (z paki Red Hata jest).

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.