Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 19 Oct 2017 16:25:21 +0200
"Grzegorz Niemirowski"
Po prostu 2k nie był systemem domowym. XP wywodził się z 2k, ale nie był następcą 2k.

Zaznaczyłem, że bez zagłębiania się w jego tajniki rdzenia na jakim jest zbudowany to z punktu nieprogramistycznej jednostki wyglądał jak ulepszone win98 :)

Następcą Windows 2000 był Windows 2003.

I widzisz gdyby twój świat trzymał się tej surowej linii wyglądu jaką prezentował win2k3 to by pięknie było. Tylko tego bym chciał od zwariowanego obecnie świata w dziedzinie domowych systemów operacyjnych na blaszaka. Robimy rzeczy małe, szybkie i coraz lepsze. A jak lubisz to g... sobie doinstalujesz już sam do naszego szybkiego, lekkiego systemu. Rzuciłem parę razy na 2k3 okiem, wypasiony to również system (tak wiem, że nie do celów domowych bo głównie na serwerowe sprawy, ale myśl techniczna piękna!), nawet karta dźwiękowa nie gadała, bo domyślnie była wyłączona, directX też jak dobrze pamiętam trzeba było aktywować. A dziś nastała epoka, że włączymy ci w systemie 100 rzeczy, których i tak nie będziesz potrzebował, a jak masz jakąś wiedzę to sobie ewentualnie wyłączysz i potem idzie to wszystko jak krew z nosa bo wielki balast zapięty do systemu.