Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 7 Aug 2017 21:21:13 +0200

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości 1x0ezrgnqr18g.dlg@tyczka.com">news:1x0ezrgnqr18g.dlg@tyczka.com...
U mnie tylko ten z trzmielem. Ale, z odpowiedzi, jakie dostałem pod
Powstaniem, wynika, że ludzie widzą film, i zachodzę w głowę, skoro problemy
zaczęły się niedawno.

A ja odpaliłem ten film na wirtualce z XP:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2017-08-06/BWmfeRhd.png

Chrome, które zgadnijcie... tak - nie jest wspierany. 360 rozdziałka tylko, powinno być full-HD... ale jest, gra... Instalator spieprzony po całości, bo nie wykrywa chyba, na czym się uruchomił i z zainstalowanego już Chrome nie kończy pracy w normalny sposób. Wywaliłem - miałem dość sytuacji, że wciąga aktualizację, a potem mówi be, i tak w kółko, mówi o nowszej wersji, wciąga, mówi be, da capo al fine. IMO powinien wykryć, że ma się ostatnią wersję "tuchodzącą" i nie robić z tym nic, tak mam z Vivaldi.

Z Andruta, zarówno z przeglądarki, jak i dedykowanej apki, gra prawidłowo. Po nagłówkach masz NT6.1, więc wyżej od XP. Niebawem u kogoś położę W7, to
przy okazji zobaczę, jak się zachowa.
A może ktoś ma Vistę i by luknął? Jestem szczerze ciekaw!

Proszę bardzo, też zwirtualizowana:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2017-08-06/dTWxylD5.png

No, jeszcze fajniej...
Na 2 kompach mi się to dzieje. Mimo wszystko uważam, że ktoś PO TAMTEJ STRONIE coś totalnie schrzanił. Z nieco innej strony... M$ i Skype - mieli na tyle oleju w głowie, żeby zawczasu dyskretnie, acz wyraźnie powiadomić, że starsze wersje nie będą działać... znaczy, uruchamiały się (a tak mnie naszło, żeby gdzieś po 2-3 latach ponownie uruchomić S), ale nie łączyły, do tego instalator znów schrzaniony, bo zamiast dokładnie wciągnąć ustawienia, to je zduplikował, a starych nie było jak wyp...wiecie co. Tu jednak dało się sprawę rozwiązać w parę minut przez całkowitą reinstalację programu, trzeba tylko było na nowo podać login i hasło. I działa, nie narzuca się, nie muli, itd. Można? MOŻNA! Choć połączenie testowe bardzo kulawe ostatnio, a mam 250/20... (w megabitach). WiFi wyciąga do 150-z-kawałkiem/20.
Więc... świeżo położony W7, choć poprawki juz wciagnięte, szybciutko, choć jedna kucnęła. Memtest zapuszczony, pamięć sprawna. Najnowszy FF, o co proszą, żeby pisać Fx, gra galanto full HD, chyba najpłynniej ze wszystkich. Stara Opera 12.18 - Powstanie - pyszczy, że nie rozpoznaje i nie gra. Trzmiela gra 360 tylko, ale gra. Mimo wszystko, domniemywam, że to nie kodeki, tylko wykrywane są jakieś ustawienia (w końcu przeglądarka zgłasza kim jest i na jakim systemie siedzi) i do tego wydawane dane, uważam, że jakby to była sprawa kodeków, to grały by oba, albo żaden, zwłaszcza stara Opera, która i w W7 nie gra (no, trzmiel jakoś fruwa).
Chrome najnowszy - full-HD
Najnowsze Vivaldi (1.1), luźna kopia starej Opery - full-HD, nieco muli (lekkie klatkowanie, ale dźwięku nie rwie). Najnowsza Opera - jak Vivaldi, lekkie klatkowanie, dźwięku nie rwie, full-HD. IE8 - nie uruchamia YT w ogóle, albo czasem mówi be i komunikuje o braku wsparcia. Avast Safe Zone Browser - lekkie klatkowanie, nieznaczne rwanie dźwięku, może od tego, że w tle chodziło coś jeszcze?

Stara Opera nie zmienia zachowania niezależnie od ustawienia identyfikacji, z jednym wyjątkiem, przy ustawieniu maskowania jako IE, strona dodatkowo komunikuje, że "przeglądarka nie jest już wspierana". Można? Jakaś straszliwa trudność, aby strona i w moim przypadku zwróciła info, że nie mam co liczyć na filmik? W sumie rozumiem, że stara Opera, czy IE, są tak skonstruowane, że mogą nie zagrać... i OK, żaden problem odpalić przeglądarkę, która to umie. Tak więc, proszę (tutaj: "retorycznie") o komunikat od YT, albo o przywrócenie grania choćby w rozdziałce 360. I jasny komunikat "masz czas do <data>" tak, jak

I tak to pod W7 wygląda.

Teraz kładę kolejną porcję poprawek...
Nie mogę trafić z powrotem na stronę, która powiadamia, że od 15, czy 17 sierpnia, strona przestanie być dla IE8. A trafiłem, przy robieniu pierwszych poprawek i kładzeniu przeglądarek.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.