Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 9 Aug 2017 00:04:34 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:598a2863$0$31799$c3e8da3$f77088c8@news.astraweb.com...
np. Adobe Auditon dla domowych zabaw pięknie zastępuje Audacity, jego możliwości w pełni wystarczają dla zwykłych śmiertelników, no tak zapomniałem tyś zawodowiec, to co zawodowca obchodzą potrzeby szarych ludzi.

Ja tam wystarczająco dużo (choć nie wszystko, ale często mi wystarcza), obrabiam... systemowym Rejestratorem Dźwięku, włącznie z konwersją formatów. Ominięcie jednominutowego ograniczenia wielkości rejestrowanego pliku jest wręcz banalne.
Aby tylko niezbędne kodeki leżały w systemie, to szafa gra.

Do PDF PDF-XChange Viewer zamiast kobyły od Adobe

Kiedyś maleńki, dziś kobylasty Foxit... Ale i tak chyba mniejszy.

Do grafiki irfanview

Używam, bardzo uniwersalny. Wtyczki mogą całkiem sporo.

Do przerzucenia płytki i zrobienia sobie mp3 EAC, itd.

Popieram, choć zrobił się nieco rozbuchany, ale nadal spełnia swoją funkcję. Kodeki wykorzystuję z pakietu K-lite Mega Pack, unikam osobnej instalacji LAME, gdyż MP3 jest wtedy mniej sterowny.

Do kompresji 7zip

ZIPa i TGZ robię spod TC, podpiąłem WinRARa i wtyczkę 7z (nie zawsze daje najlepsze wyniki), zdekodować sam umie sporo. Zresztą, na stronie TC są odnośniki do wtyczek pack-koderów.

Rozumiem jak na nowych systemach odpala się coś co będzie wymagać korzystania z tego czegoś. Niech to wówczas zostanie uruchomione. Tylko po co pędzić wielki piec skoro wodę moża sobie sprawnie zagrzać na małym palniku.

Ja to pamiętam, jak sobie uzdatniałem NT4 po instalacji. Gdzie trzeba było bardzo uważać na kolejność instalacji składników. Nie daj Boże zainstalować np. najpierw SP6a, a potem DUN... Z modemem można było się pożegnać - nie dawał się już wzbudzić. Do tego kombinowanie, aby poradzić sobie np. z przeskakującymi kanałami DMA, czy (łatwiej) Bus Masteringiem. Ale jak się ładnie postarało, to transfer UDMA miło było obserwować, a myszę na USB jakimś cudem sam widział bez dodatkowych sterów. A ze stosem (I406USB.EXE) peniaki z danymi i kilka kart pamięci. Kodeki K-Lite wciągał całkiem żwawo.

U mnie Win10 zjada 1-2% teraz, jakoś się te Twoje teorie sypią po całości.

Nie sypią tylko masz zapewne dużo mocniejszy procesor, gdzie twoje 1-2% na moim da 40% wykorzystania.

Zasadniczo, zależność między mocą procka, a wykazywanym jego obciążeniem dla takiej samej sytuacji, jest mocno nieliniowa.

Taka np. Syrena tłuczona od 1958. Warszawa tłuczona od 1951, Trabant 1957 czy Wołga, nie mówiąc już o dziesiątkach starszych aut "zachodnich" z lat 1940 które dalej są na chodzie, dopuszczone do ruchu kołowego po drogach publicznych. Jak to się mogło stać?

Mimo wszystko, one niesprawne też nie mają prawa pojawić się na drodze publicznej. Niesprawne. Sprawnemu nikt nie zabroni. Z systemem podobnie. Zadbany system (o co jednak trudniej w przypadku "starszyzny") nie powinien stwarzać zagrożenia. Ale to nie oznacza, że jak najlepiej dbam o auto/system, pilnie uważam na jezdni, stuprocentowo przestrzegam przepisów, to mi nie wyjedzie z boku, na "pełnej piździe" jak niektórzy mawiają, zza krzaków jakiś kutas, co się zagapił na odtwarzacz muzyki, bo sobie utwór zmieniał. I małe wtedy ma znaczenie, czy moje auto jest nowe, czy bardzo stare. Nieubłagane prawa fizyki nie znają różnicy, czy gość słuchał wulgarnego hiphopu, czy 4 pór roku Vivaldiego. Tyle w akapicie, nie chcę się nadmiernie rozpisywać.

Już nie wspomnę o zabytkowych tramwajach z 1912, które ktoś ośmiela się wypuścić na tory......................z okazji różnych rocznic.
Czy autobusie z 1929r. http://www.youtube.com/watch?v=vsOXGfwAAFw
https://www.youtube.com/watch?v=fRCr-KQuIls

Hmm... miło zobaczyć, mają duszę. I przypomniałem sobie, jak za dziecięcych lat, w Krakowie będąc, kilka razy jechałem w przyczepce "Ogórka"...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.