Re: [WINNT] Jelcz Ogórek :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jelcz Ogórek :)
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 13 Aug 2017 15:55:17 +0200
"HF5BS" news:omdchi$mpi$1@node2.news.atman.pl

obrabiam... systemowym Rejestratorem Dźwięku

Nie używam, bo mnie zawsze wkurzał, wywaliłem.

Kiedyś maleńki, dziś kobylasty Foxit... Ale i tak chyba mniejszy.

Foxit używałem gdy były to jego pierwsze wersje, wystarczył sam EXE.
Ale zaczęły wychodzić nowsze wersje dokumentów pdf, których już nie rozumiał i go porzuciłem.

Popieram, choć zrobił się nieco rozbuchany, ale nadal spełnia swoją funkcję.

Dlatego ja zatrzymałem się na ostatniej normalnej wersji
Exact Audio Copy V0.99 prebeta 5 i wyżej nie idę, bo cudują.

Kodeki wykorzystuję z pakietu K-lite Mega Pack, unikam osobnej instalacji LAME, gdyż MP3 jest wtedy mniej sterowny.

Możesz rozwinąć?
Używam samego lame.exe i wystarczy
W nowsze wersje nie idę, bo różnią się od starszych tym, że górę powyżej 15kHz zaczęły puszczać stąd zwiększyło się im zapotrzebowanie na bitrate przy tym samym trybie, więc stanąłem na v 3.98.4 i wystarczy.

Ja to pamiętam, jak sobie uzdatniałem NT4 po instalacji. Gdzie trzeba było bardzo uważać na kolejność instalacji składników.

Znane zjawisko. Dlatego jak mam takie problemy gdzieś to na boku sporządzam w notatniku rozkałd jazdy jak postępować w przyszłości aby wszystko gładko przeszło.

Hmm... miło zobaczyć, mają duszę. I przypomniałem sobie, jak za dziecięcych lat, w Krakowie będąc, kilka razy jechałem w przyczepce "Ogórka"...

Ogórki wymiatają!
https://www.youtube.com/watch?v=-Y_TZYQPThY
Miały moc :)
Autosan  https://www.youtube.com/watch?v=Vnq9EhPHK70
wysiadał jako PKS pod góre w podgórskich rejonach w zestawieniu z ogórkiem.