Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 6 Aug 2017 16:06:13 +0200

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości 88kmtsrxxkzz.dlg@tyczka.com">news:88kmtsrxxkzz.dlg@tyczka.com...
Ale wiesz, że XP jest stary? A stary oznacza, że idące do przodu

Wiem. Już w 2001 komuś robiłem kompa z tymże.

technologie (w IT to szczególnie widać) zmieniają wymagania, najczęściej w
górę, i przestają być kompatybilne z czymś co stanęło na osi czasu. To co
jest stare i nierozwijane jest ...nierozwijane i stare.

To dlaczego niektóre chodzą? Sory, ale nie uwierzę, że nagle tak sie właściwości strumienia zmieniły, że stało się niemożliwe ich odtwarzanie.

Dlaczego nazywasz ludzi z microsoftu chujami, debilami i ślepakami a sam

Nie ludzi z M$, zresztą to ty dopisałeś wykropkowane, tylko tych, którym się nie chciało nawet pomyśleć, że elementarna grzeczność wypadała by, w razie zakończenia możliwości działania czegoś, wyraźnie to wskazać przy próbie skorzystania, a nie czadzić oczy guzik mówiącymi komunikatami.

siedzisz na martwym kawałku kodu i irytujesz się, że nie potrafi skorzystać z nowych, rozwijających się technologii? Czy to na pewno z nimi coś nie tak

Potrafię, tylko one mi nic nie dadzą.

czy może z Twoimi oczekiwaniami? Jeśli wziąłbyś człowieka sprzed 500 lat
mówiącego po polsku to miałbyś wielką trudność by się z nim dogadać, mimo,
że znalibyście obaj ten sam język. Dogadalibyście się z jakiejś części, ale
większość komunikacji pozostałaby neporozumieniem.

Ale, mamy mózgi i staralibyśmy się jakoś tę komunikację dopracować, a nie na zasadzie, że ty masz się dostosować, a mnie to nic nie obchodzi. Nie wymuszałbym na nim uwspółcześniania jego języka.

czasu. Dziś XP ma problem z TLS - problemy z komunikacjąś szyfrowaną,

Może jedna strona na setkę... i to tylko tam., gdzie użyłem starej przeglądarki (ale powód jej użycia jest inny).

obsługą nowym rozkazów CPU (coraz wyższe SSE, AVX, itp.) - problemy z

Nie natrafiłem.

szybkim przetwarzaniem coraz większych ilości danych w video czy audio,
nowym DirectX - niemożność odpalania nowego oprogramowania korzystającego z

Nie gram w najnowsze gry. Jak zagram, to się postaram, żeby miały na czym ruszyć, możesz być spokojny.

3D. Jutro XP nie będzie potrafił podłączyć się do nowej sieci, bo się okaże
że np. IPv6 nie wspiera w pełny sposób, a pojutrze zmianie ulegnie jakiś

Już lat temu sporo, potrafił łączyć bez pudła. Większy problem w tym, że operator miał mi już w 2012 dostarczać, jak gdzieś się wypucował. Do dziś nie ma IPv6, a tunelować się nie chcę. Pamiętam, że używałem szóstki i działała ładnie. Nie pamiętam, pod jakim dostępem, czy SDI, czy którymś wdzwanianym.

fundamentalny element typu nagłówek PE pliku wykonywalnego czy coś w ten
deseń i XP nie odpali już żadnej nowej aplikacji. To konsekwencje postępu i
czy się to podoba czy nie nikt tego nie powstrzyma.

Już dziś się przy wielu zapiera. Ale są działające wersje i jeszcze będą. A ja nie potrzebuję niewiadomo czego.

H264 odpalane bezpośrednio leci, aż miło.
Może jakiś ch.. zagapił się i w nowej kontrolce JS nie dopatrzył jakiegoś
szczegółu? Albo okazał się ch..em i zrobił to celowo?

I dlatego, że nie dopatrzył szczegółu, który się może pojawić o jakiegoś
promila użytkowników nazywasz go chujem?

Ty to powierdziałeś :P
Wypadało by napisać - "nie wspieramy już <system> <przeglądarka>", proste jedno zdanie, a wyjaśnia wszystko.

Nie uważasz, że jak ma już nie chodzić pod jakimś systemem, to elementarna
grzeczność wypadała by zakomunikować coś w stylu "Wykryliśmy, że używasz
<system>, uprzejmie informujemy, że nie jest on już wspierany, w związku z
czym, wyłączyliśmy możliwość odtwarzania filmów na Twoim sprzęcie,
PRZEPRASZAMY za niedogodności.", jedno nieco złożone zdanie, to aż taka
trudność?

Ty, nazywający ludzi chujami, bo zrobili niedopatrzenie oczekujesz

Ja wykropkowałem, skąd wiesz co, to ty dopisałeś brakujące litery.

elementarnej GRZECZNOŚCI? Gratuluję obiektywizmu i dobrego samopoczucia.
Co masz do religii? pl.soc.religia do tego.

Kult XP?

Używanie tego, co spełnia moje wymagania. Sory, ale blokowanie obrazka jest wymogiem mody, a nie nowości systemu. No to nie będą mnie mieli. Jak wszystko, to wszystko, także starsze.

Wybacz, ale pierdzielisz bzdury. Pracuję codziennie na W10 i mimo, że nie
uważam go za szczególnie dobry system to w ogóle nie odczuwam tego o czym
piszesz. Widzę na codzień okna standardowych aplikacji + dialogi systemowe
niewiele się różniące od starych (lepsze! bo mają większą funkcjonalność).
Może warto czegoś poużywać, żeby to opiniować, co Ty na to?

Poużywałem na tyle, żeby powiedzieć, że działa przepięknie. Laptop aż furczy na nim i miło patrzeć, jak się spręża, jaki jest dynamiczny. Ale INTERFEJS, klon Andruta, dlaczego tak na siłę? Jakbym mógł mieć WYBÓR, którego interfejsu bym chciał użyć, to sam bym wszystkich gorąco namawiał. Tak, chcę mieć wybór, między starym a nowym INTERFEJSEM. Znów nie doczytałeś, że nie mam nic przeciwko, aby ŚRODEK był najnowocześniejszy na świecie. Ale też nie zgadzam się, by system był mądrzejszy ode mnie i lepiej wiedział, czego potrzebuję i jak chcę coś-tam zrobić, żeby za mnie O CZYMKOLWIEK decydował. Nie, nie, nie.

Czytałem i są tam głównie uprzedzenia bazujące na domniemaniach.

No, w każdym razie, jeszcze bardziej mnie zniechęciłeś, do czegobądź od M$.
Niestety, mam urządzenia, które wyżej XP nie pójdą, co mi proponujesz?
(Tylko nie XP-mode, bo nie działa)

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.