Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Tue, 8 Aug 2017 23:08:47 +0200
"Roman Tyczka" news:r1xhxll6no4d$.dlg@tyczka.com
Jakieś przykłady tych kobył i sprytnych programików, które je zastępowały?

np. Adobe Auditon dla domowych zabaw pięknie zastępuje Audacity, jego możliwości w pełni wystarczają dla zwykłych śmiertelników, no tak zapomniałem tyś zawodowiec, to co zawodowca obchodzą potrzeby szarych ludzi. A potem już wszelakiej maści programy darmowe do użytku domowego, gdzie zamienniki po prostu zwyczajnie chodzą dużo szybciej od tych "renomowanych" i są lżejsze.
Do PDF PDF-XChange Viewer zamiast kobyły od Adobe
Do grafiki irfanview
Do przerzucenia płytki i zrobienia sobie mp3 EAC, itd.
Do kompresji 7zip
Gdzie nie trzeba z armaty prać do komara.

Fajnie się bajdurzy jak się nie ma pojęcia o temacie.

No tak pojęcie się ma jak się jest zakochanym we wszystkim co coraz wolniej zaczyna działać. Gdzie w nowoczesnym żeby zrobić dokładnie to samo co na starym równolegle w tle musi działać jeszcze kilkanaście nowych procesów. Tylko po co skoro moje stare nie potrzebuje ich. Rozumiem jak na nowych systemach odpala się coś co będzie wymagać korzystania z tego czegoś. Niech to wówczas zostanie uruchomione. Tylko po co pędzić wielki piec skoro wodę moża sobie sprawnie zagrzać na małym palniku.

Kto ma to zrobić i kto za to zapłaci?

To jest podstawowy klucz beznadziejności tego świata i twojego jego postrzegania. Gdybym bym programistą to bym się włączył w takie społeczne działanie, tworzenia czegoś dla satysfakcji swojej i innych ludzi, którzy kładą nacisk na szybkość działania, a nie wielkość i slamazarne działanie. Z takim podejściem jak twoje, że wszystko musi się odbywać za pieniądze, a nie z potrzeby serca, nie powstał by żaden darmowy program, bo przecież po co to robić skoro kasy żadnej z tego nie ma, ludzie nie poprawiali by błędów na mapach nawigacyjnych, bo po co skoro i tak nikt za to im nie zapłaci, itd.

Po trzecie ...masz Linuksa, więc po co jęczysz, idź go używaj, a nie męcz
się z Windows.

Jęczę bo mogę, ktoś mi zabroni?
Gdyby ludzie nie jęczeli nic nowego dobrego by nie powstawało na tym świecie (nie mylić z nowymi windowsami)

Win10 jest szybsze na tej samej maszynie niż poprzednie, i co? Jak Twoja
teoria?

Teoria potwierdzona praktycznie gdy np. od sąsiada miałem jego wypasiony laptop z jego dopiero co zainstalowanym win10 - przyszedł się pochwalić, do którego mój zły dwurdzeniowy AMD w blaszaku to wielki ślimak. I za cholerę nie mogłem dostrzec aby jego wypasiony win10 na jego maszynie śmigał sprawniej niż mój ulubiony xp (z wyłączonym wszelakim g... i doprowadzony do jak najwierniejszego podobieństwa do win2k) na moim słabym blaszaku. Zwykłe otworzenie foldera zajmowało win10 więcej czasu niż robi to mój xp. Wiec zwyczajnie jest to irytujące gdy czeka się aby łaskawie film się odtworzył. Oczywiście xp z domyślnym zestawem i jego wodotryskami robi to też niezbyt szybko. Podobnie widać to w pracy u innych miłośników win10, którzy mają go na swoich maszynach, omijam szerokim łukiem. Zobaczyłem na kilku osobnych przykładach w działaniu i kompletnie mnie to nie przekonuje.

U mnie Win10 zjada 1-2% teraz, jakoś się te Twoje teorie sypią po całości.

Nie sypią tylko masz zapewne dużo mocniejszy procesor, gdzie twoje 1-2% na moim da 40% wykorzystania.

Takiego auta nie wpuszczą na drogę, bo nie przejdzie badań technicznych.

Toś zabłysnął jak win10.
Zapewne zloty zabytkowych aut (choćby nawet osobówek tych z bloku socjalistycznego) robi się wirtualnie, auta zabytkowe przywożą tam zapewne na lawetach? Taka np. Syrena tłuczona od 1958. Warszawa tłuczona od 1951, Trabant 1957 czy Wołga, nie mówiąc już o dziesiątkach starszych aut "zachodnich" z lat 1940 które dalej są na chodzie, dopuszczone do ruchu kołowego po drogach publicznych. Jak to się mogło stać?

Już nie wspomnę o zabytkowych tramwajach z 1912, które ktoś ośmiela się wypuścić na tory......................z okazji różnych rocznic.
Czy autobusie z 1929r. http://www.youtube.com/watch?v=vsOXGfwAAFw
https://www.youtube.com/watch?v=fRCr-KQuIls