Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 7 Aug 2017 22:35:42 +0200
On Mon, 7 Aug 2017 21:15:45 +0200, jedrek wrote:

> A to nowsze jest takie super, że wszystko co ma powiedzmy 5 lat ze sprzętu
> sprawnego w domu masz utylizować, bo już z tym nowym wypasionym nie dogada
> się - co sam potwierdzasz.
> Już nieraz w historii było pokazane jakieś płatne spuchnięte kobyły
> programy.
> Pojawiła się człowiek wypasiony programista, klepnął dla satysfakcji swojej
> i uciemiężonego ludu mały sprytny darmowy program, który robił to samo co
> płatna spuchnięta kobyła i radość wielka. Niemożliwe stało się możliwym.

Jakieś przykłady tych kobył i sprytnych programików, które je zastępowały?

> Podobnie gdyby nie chodziło o kapustę, to by powstał godny następca xp,
> stworzony przez programistów dla których przyjazność, ergonomia,
> funkcjonalność, coraz lepsza wydajność, a nie skaczące ch... są

Fajnie się bajdurzy jak się nie ma pojęcia o temacie. Po pierwsze siłą
systemu jest nie sam system, a baza aplikacji na niego, powstanie nowego
systemu z zerową bazą softu skończyłoby się śmiercią niemowlęcia.
Po drugie system operacyjny to nie jest programik do napisania na kolanie
tylko bardzo złożone i rozległe przedsięwzięcie, którego realizacja
pochłonęłaby dziesiątki tysięcy dupogodzin stada programistów. Kto ma to
zrobić i kto za to zapłaci?
Po trzecie ...masz Linuksa, więc po co jęczysz, idź go używaj, a nie męcz
się z Windows.

> dla przeciętnego użytkownika jest dobre, bo jest nowsze, a że muli bardziej
> niż
> to "złe" stare, to ma mulić, bo nowoczesność i rozwój z dupy wzięty tego
> wymaga. Zróbcie takie nowsze, które widoczne będzie jako sprawniejsze,
> szybsze na tej samej maszynie to polecą za tym tłumy i wychwalać będą
> twórcę.

Win10 jest szybsze na tej samej maszynie niż poprzednie, i co? Jak Twoja
teoria?

> Nowoczesność widzę np w linii kolejnych procesorów. Procesor dzisiejszy,
> który w stresie pożera mocy np. 60W ma moc obliczeniową  załóżmy 20x (trzeba
> by było to dokładnie sprawdzić testami np kompresji x264, 7z) większą niż
> procesor sprzed 10 lat, który w dodatku pobierał aż 90W z zasilania mimo, że
> był dużo słabszy obliczeniowo.
> Ale tego za cholerę nie da się powiedzieć o coraz nowszych systemach
> operacyjnych.

To, że Ty tego nie widzisz nie oznacza, że tak się nie dzieje. Nie skupiaj
się na ikonkach i obrazkach tylko na core systemu, wtedy może coś dojrzysz.

> Tam to idzie w odwrotną stronę. Nic nie robisz, a tam ciągle coś zabija w
> tle procesor, gdy ten sam procesor na złym XP się nudził i na rdzeniu
> wykorzystanie w porywach 1-2%.

U mnie Win10 zjada 1-2% teraz, jakoś się te Twoje teorie sypią po całości.

> Dziwne, że drogi krajowe nie mają zakładanych blokad, że jak poruszasz się
> zabytkowym autem np z roku 1960, to z automu jest szlaban, albo kolczatka z
> drogi wyskakuje i zakaz wjazdu na taką drogę, bo jesteś zacofanym oszołomem.
> Natomiast smrodzące na czarno dieslowskie klekoty proszę bardzo,

Takiego auta nie wpuszczą na drogę, bo nie przejdzie badań technicznych.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka