Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 6 Aug 2017 20:43:20 +0200

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości 9bw5vc4xf1d7.dlg@tyczka.com">news:9bw5vc4xf1d7.dlg@tyczka.com...
Dlaczego nazywasz ludzi z microsoftu chujami, debilami i ślepakami a sam

Nie ludzi z M$, zresztą to ty dopisałeś wykropkowane, tylko tych, którym się nie chciało nawet pomyśleć, że elementarna grzeczność wypadała by, w razie
zakończenia możliwości działania czegoś, wyraźnie to wskazać przy próbie
skorzystania, a nie czadzić oczy guzik mówiącymi komunikatami.

I ktoś kto nie pomyślał o skrajnym przypadku, bo zwyczajnie skupił się na
meritum problemu zasługuje wg Ciebie na etykietkę ch..? (chemik?
choreograf? chuligan? cham? chorowity? chytrus? chórzysta? chrześcijanin?
chwalipięta?)

Ano chociażby, zgaduj :)

z nowych, rozwijających się technologii? Czy to na pewno z nimi coś nie
tak

Potrafię, tylko one mi nic nie dadzą.

Co potrafisz, bo nie zrozumiałem?

Skorzystać z nich. Technologia - tak. Z interfejsem niech sobie odpuszczą, bo jeszcze w następnej Windzie Kinecta każą przypiąć i klepać językiem migowym...

Ale, mamy mózgi i staralibyśmy się jakoś tę komunikację dopracować, a nie na
zasadzie, że ty masz się dostosować, a mnie to nic nie obchodzi. Nie
wymuszałbym na nim uwspółcześniania jego języka.

Naprawdę? I zamieszkałbyś z nim w lepiance? Zaczął palić ognisko, żeby się
ogrzać i uprawiać ziemię motyką?

A dlaczego nie? Wielu tak robi, żyją i są szcześliwi.
Nie każdy potrzebuje nie-wiadomo-czego.

obsługą nowym rozkazów CPU (coraz wyższe SSE, AVX, itp.) - problemy z

Nie natrafiłem.

Nie zrozumiałeś. Chodzi o to, że sam kod binarny XP nie potrafi korzystać
ze zdobyczy nowych CPU, bo gdy powstawał to kompilatory jeszcze tego nie
umiały. Przez to w wielu miejscach coś co na wspólczesnym kompilacie
wykonuje się mikrosekundę na XP będzie zajmować milisekundę. I tak miliony
razy w czasie użytkowania tego kodu.

A samo spozycjonowanie dysku potrwa 2 milisekundy ze scieżki na ścieżkę... Więc kod zdąży się wykonać. I jeszcze na dysk zaczeka. Planuję zauważyć dopiero przy bardzo intensywnym przetwarzaniu multimedialnym, którego na razie nie robię.

DirectX jest używany nie tylko w grach, poza tym DirectX to nie tylko 3D,
to bilbioteka o szerokim zastosowaniu zarówno do 3D jak i 2D, audio,
czcionek, enkoderów i dekoderów, itd.

Usiłuję sobie przypomnieć, czy coś mi pluło o DX, ale nie pomnę, może tylko CUDA jakoś nie chce się wykonywać, a grafa mi oferuje, to może rzeczywiście, płynniejsze full-HD przydało by się. Ale procek jakoś radzi sobie naokoło.

To tylko przykład, jak nie IPv6 to coś innego, ale już nawet czepmy się
tego IPv6, zobacz, tu jeden z RFC dotyczących IPv6:

https://tools.ietf.org/html/rfc4291

Wolę to bezpośrednie, brzydsze, ale mniej mnie po oczach wali. A dziś znów nie czuję się najlepiej, upały i latające fronty wykańczają, a muszę uważać na ciśnienie.

Zobacz ostatnie zdanie i link. Odsyła do poprzedniej wersji tej samej
specyfikacji. Innymi słowy to, że coś kiedyś działało, nie oznacza, że jak
XP zastygło w żywicy i się nie zmieni, dziś IPv6 działa tak, że XP się
podepnie, jutro może już mieć za wysokie progu.

Możesz być spokojny o to, że gdy będzie trzeba, to się przerzucę, jak to z NT4 na W2k, a z W2k na XP zrobiłem.

Właśnie, API systemu idzie do przodu, gdy do API dodają nową funkcję i
jakiś program zacznie z tego korzystać to z automatu odcina się od
starszych wersji systemu, bo one tej funkcji nie wspierają. I takich

A poprzednie? Dajmy na to, stare ma funkcje A, B, C, dochodzi nowa D, to niech do licha, dla nowego działa D, a dla starego A,B,C, przynajmniej w podstawowym zakresie, działają nadal. Będzie grzeczniej dla starszych.

Jakiego obrazka? Jeśli piszesz o tym niedziałającym filmie na YT to NIE
WIESZ co jest przyczyną.

Znaczy, że na przynajmniej 50% ktoś coś pochrzanił.

mieć wybór, między starym a nowym INTERFEJSEM.

Ale na ch... Ci interfejs? Lubisz sobie klikać po ikonkach? Interfejs służy
do odpalenia aplikacji, a aplikacje wyglądają... uwaga, szok... normalnie!

Po co... abym nie zmieniał przyzwyczajeń. Przecież pisałem, że nie mam nic przeciw nowoczesności, ale mam przeciw zmuszaniu mnie do zmiany przyzwyczajeń, do zmiany w sposobie korzystania z dostępnych dóbr.

Czy musisz się masturbować oldschoolowym menu start? No jeśli musisz to je
doinstaluj. Ale czy to powód, by skreślać system? Naprawdę dziwne.

Skreślam nie system, utrwal to sobie. Skreślam zmuszanie do zmiany przyzwyczajeń, nie oferując w zamian niczego w to miejsce, albo jakąś kulawą protezę. Kojarzysz wrzawę po wprowadzeniu W8 i jego kafli? To jesteś blisko tego, o co mi chodzi. A ja nie chcę powrotu, chcę wyboru.

fejsa, obejrzeć film i posłuchać spotifaja. I to im małomiękki ułatwił jak
tylko umiał.

No, tylko, że ja nie mam fejsa, nie mam insta, nie mam spota, nie mam snapa, nie mam TT, z durnot mam jedynie NK, jeszcze jako Nasza-Klasa. Ale to było przeznaczone do kontakt8u ze starą wiarą ze szkoły. Niestety, wiara poodpadała, tym bardziej, ze fora przewalili na jakieś popieprzone skrypty, przez co strona nadaje się do dupy.

żeby za mnie O CZYMKOLWIEK decydował.
Nie, nie, nie.

Czego nie da się ustawić po swojemu, a bardzo Ci na tym zależy?

Już nie pomnę, czy W7, czy W10, program odzyskowy chyba, mimo praw admina, system odmawiał programowi dostępu do dysku. Wybacz, nie będę teraz pisać, poczułem się nienajlepiej, jestem wykończony pogodą.

Czytałem i są tam głównie uprzedzenia bazujące na domniemaniach.

No, w każdym razie, jeszcze bardziej mnie zniechęciłeś, do czegobądź od M$.
Niestety, mam urządzenia, które wyżej XP nie pójdą, co mi proponujesz?
(Tylko nie XP-mode, bo nie działa)

Jest o tym osobny wątek: Mint czy Ubuntu! :-)

Ubu Król raczej już nie, bo on totalnie zandruciał i się rozbuchał, jeśli, to Mint, jego interfejs jest dużo wygodniejszy do ogarnięcia, jest ujęty bardziej problemowo. Niestety, muszę poczekać, aż uda mi się nabyć napęd CD/DVD/a może nawet HD-DVD/Blue-Ray...? Stary napęd zdechł przy czyszczeniu, a nie chcę się męczyć z penisem USB, bo są jaja przy preparowaniu zawartości (Yumi, popierdyłka straszna, mało dogadywalna), nie mam weny na to. A tak w ogóle, przecież XP-PosReady (umknęła mi nazwa), będzie niby do roku 2019, wypadało by chociaż w okrojonej wersji pozostawić tym użytkownikom możliwość obejrzenia filmu, do końca okresu wsparcia.
Ja czekam tylko, aż React OS wzbogaci się w obsługę NTFS.
A na razie pardon, "urywę się ici", a wzięcia na pokład W10 absolutnie nie wykluczam, bo działa pięknie, ale jeszcze nie teraz. Idę chyba trochę pokimać, nawet kawa nie stawia mnie na nogi... (czekam na burzę, po dobrej burzy będzie OK) A jak kiedyś będzie przy piwie (cholera, nie mogę, leki...), albo przy oranżadzie, to mogę, to powiem, w czym rzecz. Prosta sprawa, ale poza tematem grupy. Jedno powiem - jak do W10 doszyję srebrną Lunę, która najmniej ze wszystkich obciąża mi oczy - to już dziś zmieniam system na pokładzie, pamięć jest.
A na razie Mint... tylko zieleń z interfejsu wywalić...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.