Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 25 Aug 2016 17:40:02 GMT
PM <pm@xx.xx> wrote:

> Czyli że M$ też spartolił własne kopiowanie? :P
> Pozatym to nie powinno zależeć od użycia api i tylko system sam powinien
> wiedzieć że zapis pliku w całości ma lecieć w wolne miejsce.

Nic nie pisałem o kopiowaniu. Skąd w ogóle taki pomysł? Pisałem o
sytuacji gdy tworzony jest plik 0 bajtów i następnie do tego pliku
dopisywane są dane. W takim wypadku jeśli programista nie ustawi na
początku rozmiaru pliku system nie jest jasnowidzem i będzie dopasowywał
wolną przestrzeń według rozmiaru zapisywanych w każdej operacji danych.
Tutaj[1] dobry przykład podobnego niezrozumienia u programisty
popularnego narzędzia.

1. https://sourceforge.net/p/sevenzip/feature-requests/981/

--
Piotr Borkowski