Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Aug 2016 21:04:07 +0200
Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:32:13 +0100, PM napisał(a):

> Np na torrentach zawsze rezerwuje całą docelową przestrzeń,

Zależy od klienta i czy ma włączoną opcję alokowania miejsca na dysku. :)

> ale sam zapis na dysku już nie wygląda tak różowo, pozatym defragmentator
> systemowy często olewa pliki w dwóch fragmentach i potem robi się od razu
> burdel na dysku. W win 2000 i chyba Xpeku była okrojona wersja diskeepera
> która bardzo ładnie sobie radziła z tym problemem, pozatym miałeś raport
> co i jak jest porozrzucane, a teraz kicha, pozostaje tylko wierzyć w te
> 0%.

Sprawdzałem to parę razy i generalnie różnicy, również przy korzystaniu z
zewnętrznych narzędzi do defragmentacji, na działanie kompa nie zauważyłem.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]