Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 22 Sep 2015 01:39:11 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:oiainn2693v0$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Toteż stad uwagi, że taki dysk nie do poważnych celów. Jak przycisk do
papieru, zabawka dla dzieci, czy cache dla przeglądarki WWW, nada się. Bo
kładzenie pagefile.sys odradzam.
(ciach…)

I możesz odradzać jeszcze długo - Zosia wie lepiej. Ale to Jej dane, nie
moje, więc niech wie lepiej po wielokroć i dalej. Ileż można razy tłumaczyć,
że nie tędy droga?

Cóż, myślę, że Zosia chce po prostu zaoszczędzić na tych manipulacjach tyle, ile się da i ja to w sumie rozumiem. Tylko mnie trochę dziwi, że nie jest skłonna wydać w sumie tak niedużych pieniędzy na coś, co jest nowe, lub używane w bardzo dobrym stanie. Nówka, to 200-250 PLN, a mając gwarancję, to mówię w razie czego producentowi "bujaj się waść z odzyskiem danych", bo mi "wetło". A z praktyki wiem, że dziś wydam np. 50 złotych, ale za to później dodatkowe 500 na prostowanie wynikłych z tego problemów, zamiast od razu np. 300 i mieć dwie stówy przez to w kieszeni, bo to załatwia temat, którego nie załatwiło wydane 50 zyla. Słuszna uwaga, że to w sumie nie mój cyrk, nie moje małpy. Ja się na temat nie zamykam, ale nie jestem w stanie na odległość pomóc komuś, kto nie współpracuje. Zwykle za takie działania biorę kasę bo "know-how". Po prostu jestem nieco zdziwiony takim stanem rzeczy... Niestety, jeśli coś się popsuje, to bez włożenia w to wysiłku jakiegokolwiek, rezultatu nie będzie. Nawet, jeśli coś się zepsuje mnie, mam części i nikomu nie muszę płacić za serwis, to i tak muszę pójść do sklepu np. po bułkę i mleko, zjeść śniadanie, by mieć energię do myślenia i działania. Myślenie wbrew pozorom, pochłania znaczną część przyswajanej energii. Pierwsze dyski zacząłem "robić" prawie 20 lat temu, nabywając doświadczenia w wyłapywaniu niuansów, także ucząc się na błędach, całkiem sam, umiem zrobić pewne nietypowe rzeczy, do których nie ma narzędzi i np. ręcznie klepię swoj zamiar edytorem dyskowym. Chciałbym bardzo pomóc Zosi, ale jak nie kupi nowego dysku, czy choćby sprawnej używki, to więcej już nie dam rady. Nie musiała by kłaść nowego systemu, potrzebne by było jedynie podpiąć te dwa dyski na parę godzin do innego kompa i zrobić kopię. W mojej praktyce doświadczyłem również skutków działań programów naprawiających w sytuacji, gdy trafiły na nietypowe dla nich uszkodzenie, stąd też moja sugestia zrobienia kopii posektorowej, a nie inteligentnej. Potrwa dłużej, ale nic nie umknie.
Zosiu, daj sobie pomóc, naprawdę nie da się bez nowego dysku.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048