Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 21 Sep 2015 20:40:04 +0200
Dnia Mon, 21 Sep 2015 19:58:08 +0200, Zośka napisał(a):

> Wielkie dzięki Panowie.
>
> Mój komputer ma 12 lat, no będzie miał w grudniu. Kupno dysku ma
> sens tylko wtedy gdy w planach będzie następny komputer stacjonarny
> i  przeniesienie. dysku do nowego komputera. Co jednak jeśli przyczyna
> awarii tkwi w innych częściach mojego komputera? Wtedy nowy dysk
> też będzie na to narażony.
> Przeglądałam Internet i znalazłam  informację, że np. zasilacz może być
> przyczyną zepsucia się dysku. Nie mogę tego wykluczyć.
> Od razu zastrzegłam taką możliwość pożyczając ten 150GB dysk, ale
> [...]

Twoje dane. Wiesz lepiej co i jak - ja się tylko pod nosem uśmiechnę. Gdybym
był wredny, to bym zadał inne pytanie - masz w płetwie te dane to po cholerę
tyłek zawracasz? Skoro i tak porady masz głęboko w sempiternie?

[ Serce jest zakładnikiem, powiada stara mądrość. Lepiej go nie oddawać.   ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]