Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Mon, 21 Sep 2015 19:58:08 +0200
Wszystko ci pomożemy zrobić, możliwie efektywnie, możliwie tanio, możliwie szybko, ale trzeba, abyś zrobiła to tak, jak trzeba. Zwykle bierzemy za to kasę, sporą kasę :P Ty masz okazję, że jedynym kosztem, jaki poniesiesz, będzie zakup nowego dysku i kabelków transmisyjnych :) Poza tym pisząc wspólnie na grupie, mamy też znaczną szansę, że jeden wyłowi błędy w wypowiedziach drugiego.

Wielkie dzięki Panowie.

Mój komputer ma 12 lat, no będzie miał w grudniu. Kupno dysku ma
sens tylko wtedy gdy w planach będzie następny komputer stacjonarny
i  przeniesienie. dysku do nowego komputera. Co jednak jeśli przyczyna
awarii tkwi w innych częściach mojego komputera? Wtedy nowy dysk
też będzie na to narażony.
Przeglądałam Internet i znalazłam  informację, że np. zasilacz może być
przyczyną zepsucia się dysku. Nie mogę tego wykluczyć.
Od razu zastrzegłam taką możliwość pożyczając ten 150GB dysk, ale
zdaje się, że właścicielowi na nim specjalnie nie zależy.

Gdyby mój komputer miał parę lat, nie wahałabym się wymienić dysk.

Ale teraz najważniejsze nagrać system na pożyczonym dysku.
Muszę w końcu zamknąć komputer, a ja ciągle sprawdzam czy jest
coś na grupie. :-) Mam nadzieję, że po instalacji systemu będę
miała dostęp do grup dyskusyjnych. Cóż, diabeł tkwi w szczegółach. :-)

Pozdrawiam
Zośka