Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 20 Sep 2015 00:20:50 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Sep 2015 00:04:45 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <55fddbf3$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
od Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>  :

>Na pewno? Mnie się wydawało, że on to zapisuje w pamięci wlutowanej w
>elektronikę.

W nowszych dyskach tak, ale kiedyś wszystko zapisywano w sektorach
serwisowych, dopiero IBM zastosował dodatkowy flash, nie pamiętam od
jakiego modelu dysku.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."