Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sat, 19 Sep 2015 12:09:57 +0200
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości abcqvatesaihac8lhjk544u2vgc0bj4diu@4ax.com">news:abcqvatesaihac8lhjk544u2vgc0bj4diu@4ax.com...

W urządzeniu \Device\Harddisk0\D wystąpił zły blok.

Objawy na to wskazują, jak masz odczyt SMART, to go podaj tutaj.
Koledzy Przemysław Ryk i ACMM-033 odradzili mi użycie
programu SMART przed zrobieniem obrazu. Ty się z mistrzem też
zgodzileś. :-)

Jeszcze pytanie, jaki masz system?
Pisałam na samym początku i też zostałam skrytykowana
(na początku ten wątek nie miał tematu - jeszcze raz przepraszam).
Mam Windows XP Pro SP3.
Przegapiłam moment gdy można było kupić komputer z Windows 7.
Teraz mogę kupić z Windows 10. Jakoś mnie do tego nie ciągnie.
Ponadto nie wiem czy jeszcze warto kupić nowy komputer stacjonarny
czy laptopa/tablet. Laptop musiałby być dobrze wyposażony żeby spełniał
również rolę komputera stacjonarnego, a takie są droższe.

Pozdrawiam
Zośka