Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sat, 19 Sep 2015 15:34:55 +0200
Po  kilku minutach obrabia 4-ty procent. Będzie to jeszcze
bardzo długo trwało.
Dziwi mnie, że działa w trybie tylko do odczytu, a równocześnie
usuwa błędy. Nie przerwałam mu jednak tego usuwania,
bo już i tak klika zdążył usunąć.
Napiszę jak to się skończyło.

Ty chyba chcesz sobie załatwić na amen system plików, wykonanie chkdsk
na systemie z niezerową wartością parametru C5 tak się
najprawdopodobniej skończy.

Wiem, że samo czytanie też może zniszczyć dysk do reszty, ale czy robienie
obrazu to także nie jest czytanie i też nie powoduje ruchów pozycjonera?

Chkdsk zakończył się tak:
Usuwanie błędu w indeksie $I30 dla pliku 1707989.
Usuwanie błędu w indeksie $I30 dla pliku 1709021.
Usuwanie błędu w indeksie $I30 dla pliku 1709021.
Ukończono weryfikację indeksów.

Znaleziono błędy. CHKDSK nie może kontynuować w trybie tylko do odczytu.

C:\>

Pozdrawiam
Zośka