Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2015 15:16:37 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Sep 2015 14:54:29 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<55fd5af8$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Po  kilku minutach obrabia 4-ty procent. Będzie to jeszcze
>bardzo długo trwało.
>Dziwi mnie, że działa w trybie tylko do odczytu, a równocześnie
>usuwa błędy. Nie przerwałam mu jednak tego usuwania,
>bo już i tak klika zdążył usunąć.
>Napiszę jak to się skończyło.

Ty chyba chcesz sobie załatwić na amen system plików, wykonanie chkdsk
na systemie z niezerową wartością parametru C5 tak się
najprawdopodobniej skończy.

--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."