Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2015 15:54:00 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Sep 2015 15:34:55 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<55fd6472$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Wiem, że samo czytanie też może zniszczyć dysk do reszty, ale czy robienie
>obrazu to także nie jest czytanie i też nie powoduje ruchów pozycjonera?
>
>Chkdsk zakończył się tak:
>Usuwanie błędu w indeksie $I30 dla pliku 1707989.
>Usuwanie błędu w indeksie $I30 dla pliku 1709021.
>Usuwanie błędu w indeksie $I30 dla pliku 1709021.
>Ukończono weryfikację indeksów.
>
>Znaleziono błędy. CHKDSK nie może kontynuować w trybie tylko do odczytu.
>
>C:\>

Ale z jakiego powodu nie podasz odczytu SMART, ten SMART jest jakiś
tajny czy co? Bez tego nie ma sensu dalej działać, najpierw naprawy
niskopoziomowe(MHDD, Victoria, SpinRite) a dopiero potem próby
odzyskania danych, czekdyski i inne.
MHDD czy Victoria potrafią naprawić bardzo poważne błędy, z którymi
chkdsk czy cokolwiek innego nie da sobie rady, ale trzeba wiedzieć
JAKIE to błędy, a my nic nie wiemy.