Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 3 Jun 2015 02:37:50 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:556e2623$0$2197$65785112@news.neostrada.pl...
I tak pozornie, z chęci szczególnego uporządkowania, zrobił się pierdolnik, którego nawet ja nie byłem w stanie ogarnąć, musiałem ciąć prawie na żywca. Pomijam już sytuację, gdy toolbary do IE zajmowały 50% powierzchni czynnej
okna przeglądarki (pełnoekranowo).

Ok. dostaję kompy do zrobienia. Pytanie czy dane mają zostać czy nie, raczej standardowe.
Pomijam, bo mogę zrzucić.

No, ja też się upewniam. Oczywiście, na demolkę tych programów dostałem zgodę.

W większości jest to 1/5 - system na 1 i 5 w cholerę wolnego.
Tłumaczę, że zobię 2/5

Mimo wszystko, wolałbym dodać dysk, a systemowi dać do towarzystwa na systemowym nie więcej, niż jedną partycję. Oczywiście, czasem potrzeby są inne i tworzy się więcej, ale, w razie np. awarii geometrii, łatwiej będzie wtedy doprowadzić to do porządku.

System i programy, reszta na dane
ale sobie, a muzom
bo wraca śmietnik
koniec
:)))

Ech, życie... Ja w każdym razie, jeśli ma taki syf zostać mówię, że zrobię, aby działało, ale bez wywałki badziewi nie gwarantuję ani efektu końcowego, ani trwałości naprawy. W miarę możliwości gołe cipy radzę oglądać z dobrym wsparciem programów ochronnych. A i tak bywało, że cuś-tam wpadło "z wizytą". A nieproszonego gośnia nieraz trudno wyprosić.

Ja mam sporo partycji, ale ze względu na funkcjonalność

Na padniętym dysku miałem 4, na jednej system, na pozostałych dane, na partycjach obkurczonych do absolutnego minimum i przeznaczonych tylko do odczytu. Wywaliłbym je na inny dysk, gdyby sprzedawca (kojarzy ktoś z Allegro "ArtDoRa"?) na czas mi przysłał zakup. I wszystkie 4 zgasły, mając dysk za trumnę... Taki koszt... Jak uzbieram kasę, poleci do odzysku.

Miłej nocy :)

Przyda się, dzięki, wzajemnie!

896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)