Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znikające miejsce na partycji startowej Win7
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 1 Jun 2015 16:40:10 +0200

Użytkownik "robot" <robot@o2.pl> napisał w wiadomości news:mkhmvn$em6$1@node2.news.atman.pl...
Oglądanie partycji systemowej total commanderem to dla masochistów.

Dlaczego?

Ja polecam do tego:

http://www.uderzo.it/main_products/space_sniffer/

Też dobrze, jak komu wygodnie, nie stanówmy, co komu jest większą wygodą. Do znalezienia który plik jest największy, nie trzeba nic więcej, wolę otworzyć wtedy jakiś prosty program, albo wykorzystać już otwarty. Ja osobiście nie bardzo mogę sobie pozwolić na dedykowane tylko jednemu celowi programy - mam 2GB RAM, co u mnie jest bardzo za mało. Oczywiście, jesli potrzebuję czegoś, czego u siebie nie mam, to sprawa jest jasna - szukam odpowiedniego programu, może też tego włoskiego i korzystam z niego.
PS. Total Commander, to nazwa własna... Więc ją majuskułami trzeba...

896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)