[WINNT] Samsung Galaxy tab4 i windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Samsung Galaxy tab4 i windows
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 1 Jun 2015 21:03:20 +0200
Witam, pisałem na grupę dotyczącą GSM ale tam mi nikt nie odpowiedział.
Może tu znajdzie się magik znający rozwiązanie.

Mam mały problemik.
Samsung Galaxy Tab 4.
Do tej pory po podłączeniu kabelka z microusb do portu na windowsie
wyskakiwało mi okienko z zapytaniem co chciałbym zrobić. Zazwyczaj klikałem
że nic i okienko się zamykało, miałem natomiast dostęp zarówno do pamięci
urządzenia jak i karty poprzez katalogi w windowsie.
Od kilku dni nie wyskakuje mi takie okienko.
Żeby naprawić przestawiłem w tablecie z MTP (Urządzenie multimedialne) na
PTP (Aparat). Zmieniło sie tylko to że teraz otwiera się tablet ale nie
widzę plików jakie mam na karcie, zdjęcia owszem widać.
Po ponownym przestawieniu na MTP nic sie nie dzieje. Słychać tylko dźwięk
podłączanego urządzenia w windowsie.
Jak przywrócić standardowe akcje po podłączeni tabletu do windowsa?

W panelu sterowania>zmień ustawienia funkcji autoodtwarzania mam ustawione
wszystkie pola dotyczące tego tabletu by otwierał urządzenie aby wyświetlić
pliki.
--
...::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.