Re: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 29 Oct 2013 18:18:02 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> No chwila, teraz odwracasz kota ogonem. Sam napisałem, że wersji
> "modern" nie da się w ogóle używać i dlatego jej nie używam (po tym jak
> dowiedziałem się, że nie usunięto wersji nie-modern). Cały czas piszę o
> tym, że to badziew a teraz mi imputujesz, że dziwnie używam wersję
> modern i dlatego się z nią męczę :-D

Nie dziwnie używasz tylko wymyślasz dziwne scenariusze użycia. To nie ja
się pisałem: "wersja "modern" zasłania sobą wszystkie inne okna. [...]
Chciałbym czytać dokumentację w oknie IE do programu w innym oknie a tu
kiszka...". To jest dziwny scenariusz jakby nie patrzeć. Wykonalny ale
dziwny.

> Ba! Nawet nie szukałem IE na pasku zadań gdyż zwykle był on w menu Start
> lub na pulpicie we wcześniejszych systemach. Na pasku owszem, też go nie
> widziałem... ale chwila... EU żąda odpięcia IE od paska jeśli wybiorę IE
> jako moją ulubioną przeglądarkę? Serio?

IE jest odpinany przy pierwszym uruchomieniu Okna wyboru przeglądarki.
Jeśli wybierzesz IE pokazuje się ZTCP instrukcja.

> Mam na myśli funkcjonalność wersji modern polegającą na albo zasłanianiu
> mi wszystkich innych aplikacji utrudniając pracę, albo - gdy jest
> pomniejszona do np. 1/3 ekranu - zgniatania okien innych aplikacji
> desktopowych, które wcześniej starannie rozszerzałem do preferowanych
> wymiarów.

Ale to twój wybór, nie Microsoftu, aby tak nietypowo pracować. Same
aplikacje modern Ci się nie uruchamiają. Ty je musisz uruchomić i
ewentualnie wyświetlać obok Pulpitu. Po prostu używaj aplikacji
desktopowych.

> Chyba ciut odwrotnie było? :-) Olał internet, olał Google, olał
> smartfony a gdy konkurencja zaczęła robić na tym kokosy, to zaczął walkę
> o władzę na tych płaszczyznach :-D

Czym miał walczyć wcześniej? Windows Mobile i W7? Wolne żarty. Za długo
trzymał się właśnie rynku tradycyjnych PC. Rewolucję trzeba było zrobić
wcześniej.

--
Piotr Borkowski