Re: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 24 Oct 2013 14:01:04 +0200
W dniu 2013-10-24 09:58, GAD Zombie pisze:

Zawsze możesz przestać używać IE na rzecz innej przeglądarki, z reguły
lepszej :) Nazw celowo nie podaję.

Owszem, używam :-) FF ma realne skrypty JS tragicznie wolne (niektóre testy nie wykazują tego lecz nie dociekałem). Chrome słabo podąża za CSS3 i potrafi np. szerzej renderować fonty niż inne przeglądarki, rozwalając wymuskane co do piksela kompozycje i ma beznadziejne narzędzia developerskie. IE z kolei sporadycznie koryguje wykryte przez społeczność usterki z wyjątkiem dotyczących bezpieczeństwa (tu mają "obsesję"). Przewagą IE z kolei jest akceleracja, bezpieczeństwo, fajne narzędzie developerskie (F12) uzupełniające Firebuga dla FF. Niestety Flash praktycznie nie działa pod IE11 i chyba zależy to od kompilacji Flasha. Dowiedziałem się, że wypuszczono specjalną wtyczkę dla tej wersji. Stąd pewnie problem.

No i jak żyć? :-D

--
Pozdrawiam
Marek