Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z wysyłaniem poczty przez OE6
From: "Zygmunt" <abc@ABC.com>
Date: Tue, 29 Oct 2013 19:16:49 +0100
Outlook Express skonfigurowany zgodnie z wytycznymi na stronie
http://www.poczta.pl/konfiguracja-poczty-czy-mozecie-mi-w-tym-pomoc.html?

Nie, bo przy zakładaniu konta dostałem e-maila od poczta.pl,
w którym podane były adresy:
Serwer POP3 : mail.poczta.pl
Serwer SMTP: mail.poczta.pl

Co ciekawe, zrobiłem teraz próbę i ustawiłem tak jak na podanej
stronie, a błąd jest taki sam.

Sprawdź:
- poprawność adresów serwerów
- poprawność wybranych portów połączeń dla danego typu połączenia
(szyfrowane / nieszyfrowane)
- poprawność wpisanych danych uwierzytelniania SMTP

Nic innego nie robię.
Jedynie sytuacja, że poczta.pl zmieniła któreś z tych ustawień
bez powiadomienia użytkowników mogłaby wyjaśniać, że samo
przestało działać. Ja przed tą awarią ustawień nie zmieniałam.
Teraz ustawiam wszystkie możliwe kombinacje i błąd jest zawsze
taki sam.

Zygmunt