Re: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W 8.1 - problem z IE 11
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 31 Oct 2013 12:58:00 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> Ej... Twoje słowa uzasadniające rezygnację z wersji desktopowej IE:

Nie pisałem nigdzie o rezygnacji z wersji desktopowej. To ty stawiasz
zerojedynkowego chochoła pt. Modern IE to zło, proteza i sama obecność
tej wersji to forsowanie. W rzeczywistości obydwie wersje przeglądarki
mają swoje zastosowania.

> "Szeroko rozumiana konsumpcja treści to
> mainstreamowe zastosowanie urządzeń komputerowych. Obecnie inne
> zastosowania są bliskie słownikowej definicji dewiacji"

> Napisałeś to w kontekście moich słów mówiących o tym, że modern IE jest
> tylko dla dziennikarzy wygodny. Więc z Twojej odpowiedzi wnioskuję, że
> reszta się nie liczy. Wtedy odparłem "JEŚLI ten kierunek rozwoju będzie
> forsowany" to pozostaje przesiąść się na makówki. A teraz piszesz, że
> ten kierunek wcale nie będzie forsowany i to tylko mój dziwny wybór.

Znowu dyskutujesz z jakimś swoim chochołem. Ja napisałem że teraz
pierwszorzędnym interfejsem jest modern. W nim jest przyszłość i to on
jest rozwijany i ulepszany. Desktop po prostu dołącza do linii komend. W
przyszłości będzie używany przez niszowych użytkowników, a większość
nawet nie będzie go uruchamiać. To jest normalna ewolucyjna zmiana nie
żadne forsowanie.

> Nie w ten sposób. Chodzi o politykę tej firmy a nie o produkty. Otóż od
> zawsze mieli gdzieś internet i dopiero gdy jest albo za późno albo można
> jeszcze coś zyskać niszcząc konkurencję, to się budzą.

> 1. Powstawały usługi sieciowe - nie wchodzili do współpracy mimo zachęt
> ze strony firm trzecich. A teraz w rozpaczy Binga stawiają, otwierają
> sklep,

Jakiej współpracy? Tu jest konkurencja. Po prostu popełnili błędy na
początku.

> 2. Po zniszczeniu Netscape, całkowicie zaniedbali rozwój IE. Liderem
> stała się Mozilla i inne więc nagle się przebudzili widząc, że IE to
> ułamek rynku i zabrali się do roboty gdy już musztarda po obiedzie...

Pomijając frazes o zniszczeniu Netscape to było normalne. Do
rozwoju potrzebna jest konkurencja. Jeśli jej zabrakło nie było sensu
inwestować w produkt, który i bez tego był używany przez większość. Tak
samo było z Firefoksem. Przed Google Chrome jak często wychodziły nowe
wersje?

--
Piotr Borkowski