Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Fri, 19 Jul 2013 23:02:02 +0200
Baranek in news:1xypoy9ewa5za$.1dnt39mx33zzx.dlg@40tude.net
Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:55:44 +0200, 1634Racine napisał(a):
Baranek in news:1qhttyfkujf8h$.1kjdmzugbid6s$.dlg@40tude.net
[............]
A na deser piękna racjonalizacja: sieć melduje Ci, że Apache jednak co?
mam wykonac dla Ciebie wyciag opinii "za i przeciw" libre z przewaga
"przeciw"
libre?  :)
są i koniec. Z taka, a nie inna przewaga.
Pytałem z ciekawości.

ok,ok :)

Sam namówiłem kolegę na korzystanie z OO, a póżniej
nie dałem rady przezbroić go w LO, "bo to nie to samo". Dlatego
zaciekawiło mnie, jakie wyłowiłeś z sieci argumenty...

oj, dociskasz, a ja na to tak: na jednym z lapt musialem miec pakiet darmowy, wiedzialem, ze bedzie to ooffice, rzucam okiem u siebie w lapt. na panel programu "zarzadzajacego" z portableapps.com - i widze, jest ooffice, i jest... libre, o ktorym cos tam slyszalem piate przez dziesiate, wiec google, i okazalo mi sie, ze w kosmosie jest nie tylko libre, ale i apache. Co wybrac? jak sie maja do siebie? ktore lepsze... Czyli google, wiki, w google wyskakuje duzo www z pisanina ludzka o libre i o apache, poczytalem - stad wiedza, ze jesli juz , to _zdecydowanie_ stabilniejszym, w mniejszym stopniu "padowym" i w mniejszym stopniu "niespodziankowym przykro" jest apache. A ze rozwojowo wolnieszy... No wolniejszy jest, kto mowi, ze nie? Ale zdecydowanie bardziej przewidywalny jakosciowo (na plus)

Sam traktuję te dwa wydania jako w zasadzie równocenne,

tak w sumie jest, zdaje sie nawet, ze maja jakies umowy miedzy soba, z tym, ze przeplyw rozwiazan jest (z tego co pamietam) tylko taki: apache --> libre, w druga strone totalna blokada. Tu i tu kombinuja nad pakietem,ale apache wypuszczany jest "bardziej odpowiedzialnie". Jakos tak. Mnie lektury o obu pakietach daly prosty wniosek: jesli juz,to apache.