[WINNT] [w7] konta użytkowników po zrobieniu recovery

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [w7] konta użytkowników po zrobieniu recovery
From: czuczu <cccc@cccc.cc>
Date: Fri, 19 Jul 2013 23:28:55 +0100
witam, jakiś czas temu kupiłem używanego netbooka z preinstalowanym w7 i ukrytą partycją recovery. pewnego razu przeinstalowałem z niej system, i po tym zabiegu w systemie pojawiło się tylko jedno konto użytkownika, zahasłowane. niestety pierwszy właściciel zapomniał hasła (podał mi kilka, ale żadne, i podobne nie pasowały) próbowałem odczytać hasło paroma programami startującymi z usb, ale jakoś nie udawało się, więc utworzyłem administratora jednym z nich i wsio grało..

i teraz pytanie; czy jak zrobię kolejny raz recovery to wróci znowu konto pierwszego użytkownika czy też te moje które ja aktualnie utworzyłem? jeśli to pierwsze, to czy da się to zmienić, aby zawsze po recovery nie proszono mnie o to hasło? (poza przeinstalowaniem partycji ukrytej, co pewnie da się jakoś zrobić)

pozdrawiam i dziękuje z góry
cz