Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Thu, 18 Jul 2013 20:05:18 +0200
Dnia Wed, 17 Jul 2013 19:39:11 +0000 (UTC), Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Rozwijane są w podobnym tempie tylko AOO ma wydania rzadsze i zazwyczaj
> z większymi zmianami z punktu widzenia użytkownika.

Jako użytkownikowi bardziej podoba mi się model przyjęty przez LO (częste
wydania z małymi poprawkami i rzadsze poważne zmiany). Po prostu mogę
liczyć, że gdy trafię na drobny, ale upierdliwy błąd, to może on zniknąć w
przewidywalnej pzyszłości, a nie za rok albo dwa.
Mam nadzieję, że przygotowywanie tych częstych wydań nie pochłania
nadmiernie sił i środków.

> Choćby wkrótce
> wydanie 4.0 wprowadzające sidebar.

Wybacz, ale MSZ wprowadzenie sidebara mniej działa na moją wyobraźnię, niż
tempo usuwania drobnych błędów. Po prostu używam go do pracy, a w niej
drobne błędy są bardziej upierdliwe od braku wodotrysku.

> LO zaś ma częstsze, mniejsze i
> niestety nie zawsze od razu stabilne na tzw. produkcję.

Należę do 'early adopters' mimo, iż używam tego pakietu 'produkcyjnie'.

> Paradoksalnie w
> znaczącej części mają one skopiowane wiele funkcjonalności i poprawek z
> wersji developerskich AOO4.

A to mnie akurat cieszy. Mam nadzieję, że jest to efekt tego, że przepaść
między tymi grupami jest płytsza niż to się czasami słyszy, a nie
'zawistnego odślepiania'.

Pozdrawiam

Baranek