Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2013 18:37:37 +0200
W dniu 2013-07-17 14:39, 1634Racine pisze:
Przemysław Adam Śmiejek in news:51e64363$0$1253$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 16.07.2013 22:25, 1634Racine pisze:
Przemysław Adam Śmiejek in
W dniu 16.07.2013 20:37, 1634Racine pisze:
O co chodzi z tym powiekszaniem w OOffice odstepow miedzy wierszami
dokumentu z Worda...?
Pokaż próbkę. Nie spotkałem się z tym. Może ręczne ustawienie
konfliktuje ze stylem, a Word inaczej to rozwiązuje?
po co probka,
Gdyż się z tym nie spotkałem i zastanawia mnie, co nie tak jest u ciebie.

czyli problem nowy

Ale to twój wybór. Możesz nie dać próbki i nie otrzymać wskazówki na 100%.
Możesz dać próbkę i mieć pewną szansę, że otrzymasz wskazówkę.

to nie problem probki, _kazdy_ doc po imporcie do ooffice tak u mnie
wyglada, powieksza interlinie z 1 (tak byl pisany w ms word) do 1.5.
Natomiast nowy dokument,ale pisany od razu w ooffice - ma interlinie w
porzadku, rowne dokladnie 1.
wg mnie to moze byc sprawa... konfiguracji ooffice? problem w tym, ze nie
cudowalem z konfig. pakietu, mam standard.

Zdaję sobie sprawę, że ktoś robi coś w wielu firmach. Ten problem, to nie jest Twój problem. Polityka firmy, wybór narzędzi, przeszkolenie personelu. O co Ci chodzi? Robiłem coś w Atlas'ie, klientka przy kompie zapytana - co się stanie jeśli ktoś się pomyli - z rozbrajającą szczerością odpowiedziała - to go się zwolni. Starczyło mi za wszystko! Po to mamy szkoły i umysł by takie przypadki nie zaistniały.

--
Artur
4 weeks 3 days 1 hour 25 minutes 46 seconds and 842 milliseconds.