Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Wed, 17 Jul 2013 19:30:03 +0200
Dnia Wed, 17 Jul 2013 14:33:48 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Baranek in 968wk4uaboyp.wwynx7aj1cm.dlg@40tude.net">news:968wk4uaboyp.wwynx7aj1cm.dlg@40tude.net
> [..........]
>
> podejrzewam 3.2.0

Czyli wersja sprzed 3,5 roku. Zdecydowanie polecam aktualizację (od roku
prawie dostępna jest wersja 3.4.1).
Sam przesiadłem się na Libreoffice, który jest aktywniej rozwijany, a co za
tym idzie szybciej znikają usterki.

> czyli rady natychmiastowej nie ma. i to tez odpowiedz

Jeżeli faktycznie problem występuje i dotyczy wersji 3.2, to radę nr 1 masz
powyżej - aktualizacja programu. Nowsze wersje OO nie zaszokują Cię jak MSO
nowym interfejsem. Od święta nowe funkcje, ale głównie eliminacja błędów i
wypaczeń.

Skoro znalazłes irytujący błąd, a jeszcze nie uaktualniłeś OO, to znaczy,
że walisz się po palcach młotkiem na własną prośbę.

Pozdrawiam

Baranek