Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Fri, 19 Jul 2013 17:49:08 +0200
Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:55:44 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Baranek in news:1qhttyfkujf8h$.1kjdmzugbid6s$.dlg@40tude.net
> [............]
>
> mam wykonac dla Ciebie wyciag opinii "za i przeciw" libre z przewaga
> "przeciw"
> libre?  :)
> są i koniec. Z taka, a nie inna przewaga.

Pytałem z ciekawości. Sam namówiłem kolegę na korzystanie z OO, a póżniej
nie dałem rady przezbroić go w LO, "bo to nie to samo". Dlatego zaciekawiło
mnie, jakie wyłowiłeś z sieci argumenty...
Sam traktuję te dwa wydania jako w zasadzie równocenne, bo te "poważne
różnice" sprowadzają się do sidebara (tyle, że to jeszcze nie zostało
wydane), drobnych zmian w niektórych oknach, czy istotniejszego dla mnie
tempa łatania błędów.

Pozdrawiam

Baranek