Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Thu, 18 Jul 2013 22:58:59 +0200
artiun in news:51e6c8fe$0$1460$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 2013-07-17 14:33, 1634Racine pisze:
artiun in news:51e5cd0f$0$1459$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 2013-07-16 22:25, 1634Racine pisze:
nalezy, importuje do ooffice - odstepy miedzy wierszami robia sie
znaczaco wieksze (powiedzmy, ze "na oko" = 1.5), oczywiscie zmniejszyc
sie ich nie da, bo sa takie powiekszone przy juz 1-wierszowej
interlinii w ooffice.
Daj sobie spokój, nie umiesz i tyle.
Jest to prawie w tym samym miejscu co w MS, zakład?
a kto mowi,ze nie ma? ja na przyklad biore to dla konkretnego dokumentu z
ppm, Ty moze z innego miejsca. Pisze w ooffice + ppm i moge ustawiac
odleglosc miedzy wierszami 1/1.5/2-wierszowa.I dziala bez problemu.
NATOMIAST: jesli Ci pisze, ze doc po otwarciu w ooffice powieksza
samoistnie odstepy miedzy wierszami do 1.5 i ppm tym razem nie pomaga
zmniejszyc do 1 ( _juz_jest_  ustawiona interlinia na 1 w
opcjach-ppm,a doc wyglada,jak wyglada,czyli na 1.5 interlinii), to
radze przyjac to do wiadomosci,chyba,ze chcesz pogadac z doc,moze on
cos wie, ja wiem to, co widze i o tym melduje.
No patrz, lekko wkur..ić i odpowiedź się  znajdzie,.

widzisz tutaj gdzies odpowiedz na problem?