Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2013 19:39:11 +0000 (UTC)
Baranek <baranek@home.invalid> wrote:

> Czyli wersja sprzed 3,5 roku. Zdecydowanie polecam aktualizację (od roku
> prawie dostępna jest wersja 3.4.1).
> Sam przesiadłem się na Libreoffice, który jest aktywniej rozwijany, a co za
> tym idzie szybciej znikają usterki.

Rozwijane są w podobnym tempie tylko AOO ma wydania rzadsze i zazwyczaj
z większymi zmianami z punktu widzenia użytkownika. Choćby wkrótce
wydanie 4.0 wprowadzające sidebar. LO zaś ma częstsze, mniejsze i
niestety nie zawsze od razu stabilne na tzw. produkcję. Paradoksalnie w
znaczącej części mają one skopiowane wiele funkcjonalności i poprawek z
wersji developerskich AOO4.

--
Piotr Borkowski