Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Sat, 20 Jul 2013 00:44:52 +0200
Dnia Fri, 19 Jul 2013 23:02:02 +0200, 1634Racine napisał(a):

[...]
> tak w sumie jest, zdaje sie nawet, ze maja jakies umowy miedzy soba, z tym,
> ze przeplyw rozwiazan jest (z tego co pamietam) tylko taki: apache -->
> libre, w druga strone totalna blokada. Tu i tu kombinuja nad pakietem,ale
> apache wypuszczany jest "bardziej odpowiedzialnie". Jakos tak. Mnie lektury
> o obu pakietach daly prosty wniosek: jesli juz,to apache.

Czyli po prostu różne mamy preferencje. Spokój ducha kontra szynkie
poprawki. Z mojego punktu widzenia świeżynki LO są wystarczająco stabilne,
jednak dwukrotnie mi się zdarzyło, że po aktualizacji musiałem się ratować
usunięciem starego profilu (czyli m.in. zainstalowanych rozszerzen).

Powodzenia z AOO!

Baranek