Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Fri, 19 Jul 2013 09:11:30 +0200
Dnia Thu, 18 Jul 2013 23:00:48 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Baranek in news:1ua9shiruw2yt$.bso7mf48f6kp$.dlg@40tude.net

[...]
> (a libre juz mam w
> wykazie panelowym, sciagnalem nawet kiedys, ale zdecydowanie nie za
> bardzo mi sie, poza tym: siec - rownie zdecydowanie - melduje, ze jednak
> apache...).

Życzę Ci powodzenia ale oddzielmy sprawy gustu od szamaństwa...

Nie podoba Ci się LO. Ale to jest ten sam program! Używasz ostatniej wersji
wspólnej dla obu linii. W LO mogłeś zobaczyć nowe ikonki, inny splash,
duperelki. Aktualizując OO do AOO zobaczyłbyś zmiany w tych samych
miejscach.
A na deser piękna racjonalizacja: sieć melduje Ci, że Apache jednak co?

[...]
> nie bez powodu uzywalem  wersji portable ooffice, przeto wypada mi poczekac
> na apache portable, moze dogadaja sie...

Skoro chcą, to się dogadają.

Pozdrawiam

Baranek