Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] *.doc otwarty w Open Office
From: Baranek <baranek@home.invalid>
Date: Wed, 17 Jul 2013 00:03:59 +0200
Dnia Tue, 16 Jul 2013 22:25:03 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Adam Śmiejek in news:51e5999d$0$1449$65785112@news.neostrada.pl
>

> po co probka, prosciej opisac sie nie da, niz opisalem:

A Ty chcesz, żeby Ci pomóc, czy tylko tak sobie babulisz? Bo nawet wersji
OO nie podałeś.
Próbka mogłaby pomóc, bo jakoś nikt błędu nie rozpoznaje. A jeśli on
faktycznie istnieje, to możnaby go zgłosić.
A przy okazji sprawdż, czy font używany w dokumencie jest dostępny w Twoim
komputerze.

Pozdrawiam

Baranek