Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Tue, 25 Jun 2013 19:33:00 +0200
przez drobboksa nie poradzi sobie z Ctrl+C, Ctrl+V profilu....
Jakiego profilu? Skąd? Gdzie jest jego lokalizacja? Jak to sprawdzić?

Prosto wyguglać. Albo sprawdzić w konfiguracji kont. Łatwiej w każdym razie, niż z OE. A z nim sobie poradziłeś.

Dokladnie.

Siedziałeś i patrzyłeś, jak gość sobie nie radzi i musi wzywać syna,
... który zrobił to szybko i sprawnie. Bo *wiedział* co, gdzie i jak.

Szybciej wzywany z daleka niż ty siedzący obok? No jak tak, to spoko, tylko wtedy nie wiem co takiego śmiesznego w tym wszystkim.

Dokladnie.

Podobnie, jak powinni to wiedzieć inni użytkownicy tego programu, którzy
już przesiadali się na inne maszyny.

I oni się przesiadali, przenosili profil i wtedy umieli, a potem nagle nie? No to ja już zupełnie tej opowieści nie rozumiem.

Dokladnie.

I czego nie musiał wiedzieć
użytkownik OE, bo niby skąd?

z gugla.

Dokladnie.
[...]

Przemku, uwazaj z kim wdajesz sie w polemike.
Czasami warto odpuscic / zrobic EOT.