Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 21:04:13 +0200
W dniu 23.06.2013 16:21, JoteR pisze:
"Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
Tak czy siak, opowieść jaki to TB jest do dupy bo ciężko go zmigrować,
słabo ci wyszła.
Bynajmniej nie w tym celu przytoczyłem tę historyjkę.

A w jakim?

Co ciekawe, jest tyle miejsc, gdzie faktycznie TB jest do dupy, że
dobieranie przykładu od czapy mnie dziwi niesamowicie.
Na szczęście nie mam zbyt wielu okazji, aby się organoleptycznie
przekonać, cytuję: "gdzie faktycznie TB jest do dupy", więc opisałem to,
co widziałem i co mnie do tej pory bawi.

Ale co cię bawi? Czy gdyby ci ludzie mieli OE, to byłoby im łatwiej przenieść pocztę na nowy komputer?

--
Przemysław Adam Śmiejek