Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Mon, 24 Jun 2013 21:41:14 +0200
W dniu 24.06.2013 18:41, JoteR pisze:
"Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

Tak. Bo ja bym to delikwentowi zrobił w parę minut od ręki. A tak
"wśród najlepszych przyjaciół psy zająca zjadły" ;->

Znaczy się nie pomogłeś koledze z pracy, bo używa nielubianego przez
ciebie programu. Brawo za postawę.

Staram się nie używać argumentum ad personam, ale tutaj "pałka się
przegła".
Jak bardzo trzeba być autonomicznym intelektualnie, żeby dojść to
takiego idiotycznego wniosku? Nie pomogłem, bo po pierwsze - NIE ZNAM
TB, więc i tak bym nie pomógł,

Jaaaasne. Ktoś kto umie przenosić dziwne magazyny z OE przez drobboksa nie poradzi sobie z Ctrl+C, Ctrl+V profilu....

po drugie - nikt mnie o to nie prosił,

Siedziałeś i patrzyłeś, jak gość sobie nie radzi i musi wzywać syna, ale nie mogłeś powiedzieć, że zrobisz, bo nie poprosił?

po trzecie - byłem rozliczany z zupełnie innej działalności,

Eh....

> po czwarte -
dookoła siedzieli ludzie, którzy na co dzień używali tego programu.

Bez związku. Księgowa pewnej placówki od wielu lat używa oprogramowania księgowego Vulcana, a jak przyszło do przeniesienia bazy kontrahentów pomiędzy placówkami, to jej pomogłem, choć wcześniej tego na oczy nie widziałem, a do tego Pomoc Techniczna Vulcana mówiła, że się nie da.

Więc
co, ja mam wyskakiwać z okrzykiem "dajcie mnie, nie znam się na tym, ale
chęnie sobie potrenuję"?

A czemu nie?

Czy Ty, nie będąc lekarzem a widząc sąsiada z
zapaleniem wyrostka, sciągasz z internetu instrukcję i lecisz do niego
ze skalpelem?

To jakby zdziebko inna sprawa. Za to owszem, jak sąsiadka idzie po schodach z wózkiem, to pomogę.

> Serio? To ja przepraszam, Ty nie jesteś głupi, Ty jesteś
niebezpieczny! Ochłoń trochę, chłopie, a w tzw. międzyczasie zagraj
sobie w http://www.gryjupi.pl/Inne-Gry/6565/Operacja-Wyrostka.html.

Tak, tak bo skopiowanie folderu z profilem jest równie niebezpieczne jak wycięcie wyrostka.

--
Przemysław Adam Śmiejek