Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 22 Jun 2013 13:47:14 +0200
Dnia Sat, 22 Jun 2013 11:17:44 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> OE na maszynie wirtualnej na XP jest ,,połatany''?
>
> Masz na myśli jakieś konkretne dziury w TB, które ci zagrażają?

Raczej cyrki, które potrafi odstawiać. U koleżanki losowo „gubił” zawartość
folderów. Podejrzenie pliku danego folderu pokazywało, że w środku wszystko
jest. Wejście w folder w Thunderbirdzie / import do innego profilu - ni
cholery. Wg. Thunderbirda folder był pusty. I nie - nie było tam dziesiątków
tysięcy wiadomości.

Komunikacja z kontem IMAP. Nie raz mi się już trafiało, że ni z tego, ni z
owego Thunderbird stwierdza, że przenieść poczty (np. filtrem) z inbox do
innego folderu nie przeniesie. Bo mu się coś nie podoba i nie jest w stanie
po owym docelowym folderze pisać. W efekcie trzeba się bawić w tworzenie
nowego folderu, przenoszenie zawartości ze starego do nowo utworzonego,
kasacja starego i zmiana nazwy nowego folderu na taką, jaką miał stary.

Przeglądnie w kartach. Otwieram w drugiej karcie podgląd wybranego folderu.
Karta aktywna. Wpada nowa poczta (przenoszenia do wybranego folderu
filtrem). Widać ją na liście wiadomości? A gdzie tam. Kliknij w inny folder
i wróć do poprzedniego - to w końcu zatrybi, że wpadła do niego nowa
wiadomość.

Mułowatość działania. Nie wiem copowoduje, że przy sprawdzaniu poczty i RSS
całość dostaje czkawki.

Stopniowa konsumpcja coraz większej ilości ram. Uruchomiony siorbie u mnie
około 150MB. Kilka godzin później - 470MB.

(ciach…)

> A jakiś konkretny przykład? Bo ja używam od dawna i czasami narzekam na
> zmiany w interfejsie, bo coraz bardziej psują klasyczny interfejs, ale
> takie czasy, konkurencja nie ma połowy tego, co ma FF.

Masz na myśli gołego Firefoxa / Thunderbirda, czy oba te programy dopakowane
pierdyliardem rozszerzeń?

[ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
[ sprzykrzy...                                               (Oscar Wilde) ]