Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 12:54:10 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości pkhxs2v8kbee.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:pkhxs2v8kbee.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

To tak z ciekawości - jak dodać w Firefoksie rozszerzenie / typ pliku do
listy dostępnej pod Tools / Options / grupa Applications? Krew mnie zalewa,
jak z jednej strony partnerskiej ściągam pliki PSD i nie mam jak ustawić,
żeby od razu pojawiało się okno zapisywania pliku.

Jeśli dany download nie jest opakowany w dodatkowe procedury, javascript, takie tam, czyli pliki są bezpośrednio pod danym adresem, to CTRL-SHIFT-L, zaznaczasz co i "pobierz", kiedyś z jednej strony zaciągnąłem tak na raz ponad 400 plików, jednocześnie oczywiście tak, ile się limit w Operze ustawi... acha... Fx-a jakoś mi się nie udało przekonać do takiego masowego pobrania... Jest minus - niezbyt jest sterowne miejsce, gdzie się ten rezultat zapisze... ale da się zdecydować, choć to nieco upierdliwe, ale poprawa od starszych wersji jest na plus. Fx-a używam do miejsc, gdzie mam w Operze zbyt mocno przyblokowane (dzięki temu żadne pejszbuki i tłitery mi nie wchodzą, ale jak trzeba, to Fx w rękę i jadę)